24 oktober 2011

Proffspyssel

För några år sedan fick jag en galen idé att göra min egen Nightfly. Lätt som en plätt tänkte jag, men efter ett evigt klippande och uppgivenhet fick jag assistans av M och till slut blev den efterlängtade lampan klar. Är fortfarande småförälskad i min skapelse där den hänger i hörnet i matrumsdelen. Vetifasiken dock om jag gjort om det igen! Fann denna fina egengjorda lampan när jag letade inspiration häromdagen. Tillverkad av en miljon, verkar det som, pappersloppor, men den är riktigt riktigt underbar.
Ska jag våga mig på att prova? Hade passat som pärlan i musslan uppe vid tv:n.
Skulle ni stupa på vägen eller helt enkelt välja den enkla vägen kan man alltid klicka hem den på Etsy för dryga 1500kr. Vad väljer ni?

2 kommentarer:

  1. Jag väntar fortfarande på min Nightfly ;) kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Caroline: Kan bjuda på ett startkit innehållande 1st Enje, sax, blom-mall, fiskelina och tålamod. KRAM

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...