23 oktober 2011

Femton synonymer till ordet trött

Matt, sömnig, dåsig, däven, slö, gäspig, utmattad, utarbetad, kraftlös, slut, färdig, utpumpad, tröttkörd, sliten och seg. Multiplicera dessa med fem och ni får en aning om hur jag känner mig idag. Orsaken till min utmattning är världens bästa vänner. Trodde inte att den här unkna veckan kunde få ett sådant fantastiskt avslut. Hann knappt få schampo i håret igår morse förrän det tutade utanför huset. Mina och makens underbara vänner rusade in och jag hann knappt reflektera över vad som hände. Packa väska med det mest nödvändiga och in i väntande bil. På tåget och upp med champagne. Vet inte hur många som dracks upp, men det var underbart och jag kände att detta kommer bli en av mina bästa dagar i livet. Strosande, god middag, turkiskt bad och bastu och värsta balunsfesten på kvällen. Har jag inte sagt det innan så är det dags nu. Jag älskar er ända in i hjärtroten.
Fin affisch som går att klicka hem hos signerat.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...