8 juni 2011

Min onsdag. Dagen har varit varm, klibbig, smått kaotiskt, ett stort aj och alldeles underbar. Mycket planering och ärenden inför helgen som hade gjort mig svettig oavsett väder. Nu har en hel del prickats av och jag känner mig en gnutta lugnare. Efter affärsbesök väntade de fina studenterna, däribland kusinen, som var på väg på bal. Så fina och stiliga. Hoppas att ni får en alldeles underbar kväll.
Bjuder på lite trädgårdsbilder som togs nu i eftermiddag. Mina färgglada pelargoner (!) och en del av kryddrabatten som smått börjar ta sig efter vintern. Gräslöken laddar nu inför midsommarfirandet.




Min fot som skymtar på en av bilderna kördes idag i all handlestress över av kundvagnen vilket resulterade i en smått sprucken lilltå och en väldigt bloody sandal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...