14 juni 2011

WOW. Dessa tre bokstäver sammanfattar jag de senaste fem dagarna med. Har blivit en bloggpaus på grund av alla fantastiska upplevelser. Större delen av dessa dagar vill jag uppleva igen. Förmodligen kommer jag att bli besviken då originalet oftast är det bästa. Torsdagen och fredagen, men även lördag förmiddag var slutspurten innan den stora festen. Mingelmat skulle fixas, blommor arrangeras, tält resas, bord och stolar placeras, festens tidsschema spikas, drinktips förberedas, bordsplacering skrivas och vad det var värt det. Solen sken, gästerna trivdes, jag och min man njöt och lördagen den 11 juni kommer jag alltid bära med mig som ett kärt minne. Tack alla som gjorde denna dag till den bästa
Söndagen var ju lika med städning och sanering av köket. Något annat hade vi inte räknat med efter en brakfest. Tack vare snälla övernattande gäster blev även detta en toppendag med mycket skratt och "kommer du ihåg-inslag". Solen fortsatte att skina och några timmar spenderades på terassen. Underbart.
Måndag och tisdag innebär i vanliga fall plats framför datorn på kontoret, men dessa två dagar har tillbringats i Flämslätt på Medarbetarutbildning med kollegor. Smått oroligt på söndagkvällen, vilket inte alls hade behövts, då detta var en hejdundrande upplevelse. Har fått veta massor med nya saker om mig själv och mina arbetskamrater. Nya insikter och komplimanger som värmer ända in i hjärtroten. Ser verkligen framemot fortsättningen om några veckor. Imorgon är den riktiga vardagen tillbaka och bloggandet puttrar på som vanligt.




Helgen i bilder. Blomarrangemangen har flyttats in så att vi kan njuta av dom ett litet tag till. Härligt rosa gerbera, violett Veronika och vita blommor jag helt glömt namnet på. Fina buketter från härliga gäster. Engångskameror med bilder ur gästernas synvinkel. Ska bli spännande att framkalla och se fotografierna! Även menyn med buffén från favoritrestaurangen förevigades tillsammans med några av alla drinktillbehör på fjärilsfat från Mateus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...