7 juni 2011

Färg.Fega lilla jag kör nästa alltid på säkra korten vitt och svart när det gäller inredning, men visst blir man glad av lite färg? På terassen i år är det vita nyinköpta stolar, svarta solsängar från Fiam, svarta Gräva-krukor från IKEA och svartvit prickig vaxduk. Inte mycket färg hos oss, till och med trädäcket följer temat och har grålaserats. Modig som jag är har jag vågat mig på knallrosa pelargoner, wow! Får vi barn i framtiden ska jag absolut satsa på härligt färgglada utemöbler för dom små. Finfina från Fermob skulle passa perfekt.

Stolarna och bordet finns i över tjugo olika färger och säljs hos bland annat Urban Living

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...