10 juni 2010

Trädgårdsskyltar.Nu är min lilla köksträdgård med alla möjliga kryddväxter snart klar. Bara en liten detalj som saknas. Snygga skyltar som påminner mig vilken krydda som är vilken. Längtar efter att få plocka bort de mindre fina plastskyltarna som följer med krukan. Tyvärr är dessa fortfarande nödvändiga. Har sett en del i griffelmodell, men är inte säker hur de fungerar då våra somrar har en tendens att vara ganska regniga. Zinkmodeller finns det också gott om, men nej inte min stil. Fick ett bra tips från en kollega att skriva på fina stenar och lägga vid varje planta. Absolut ett bra alternativ! Det alternativ jag verkligen fastnat för är Lindas. Snygga stilrena pinnar med valfri text skapade av en kreativ fader med rätt verktyg. Det bästa av allt är att de kan bli mina och även dina så klart! Klicka här för att beställa

bild: lånad av Linda

KRAM

2 kommentarer:

  1. Gjorde inte Karin Mannerstål sådanna i äntligen hemma i tisdags?

    SvaraRadera
  2. Malin: Jo hon målade och tryckte bokstäver. Bra alternativ, men jag gillar att bokstäverna är frästa!

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...