8 juni 2010

USCH.Ja, usch vilken dag det har varit. Jobbig dag på jobbet. Hälften av underbara kollegor kommer förmodligen sluta då företaget kanske kommer att flytta produktion till annan ort. Mitt hjärta det blöder. Hur ska vi klara oss utan er? Tänka positivt är vad som måste göras, men långt ifrån enkelt. Hoppas att jag vaknar imorgon och inser att det bara varit en dålig dröm.
Efter detta tråkiga besked var det dags att bege sig till vårdcentral för att avlägsna mindre utbuktning på mitt ena smalben. Bedövning, aj, skalpell och sax, obehagligt, till sist några stygn. Farbror doktor berömde sig själv för sitt mästerverk. Hoppas att han har rätt och ärret blir minimalt.


För att trösta mig själv besöktes IKEA och dess fyndavdelning oh där stod dom. Stolarna vi pratat om att ha runt matbordet. Idag har vi Norden i björk, men högst på önskelistan står ett vitt. Stolarna kostar normalt drygt 500kr/st, men jag betalade strax under 200kr för två stycken. För en liten stund kikade solen fram i det svarta molnet som tynger oss alla.

Tänker på er alla
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...