13 juni 2010

Lyckliga i alla sina dagar Ja, det hoppas jag verkligen att våra underbara vänner kommer att göra. Har nämligen varit på ett fantastikt bröllop på en alldeles magisk plats i helgen. Allt perfekt planerat, trevliga gäster och god mat. Precis vid stranden, med havet som utsikt. Att det blåste och ven utanför fönstren gjorde det hela ännu mysigare.


När jag kom hem efter en lååång dag på jobbet i fredags hade min Älskling köpt fina rosa rosor till mig. Precis vad jag behövde. Tack, älskar dig


Imorgon är det ännu en ny vecka, håller tummarna för sol.
Hoppas att även ni har haft en fin helg
KRAM

2 kommentarer:

  1. Å vad mysigt det låter att få gifta sig vid stranden!

    SvaraRadera
  2. Drömmer med om en strandbröllop!! Få väl se om det bli av framöver. *ler*
    Kram //ZR//

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...