27 februari 2010

Bloggbesökarna bestämmer. Detta är en ny liten kategori här hos mig. Tänkte be er om hjälp med en liten sak. Har nämligen ett litet kvadratiskt fönster i trappen till ovanvåningen. Som det ser ut nu är det helt tomt och tråkigt. Har fyra stycken förslag och jag kan inte bestämma mig. Vill ni hjälpa mig? Lämna gärna en kommentar med det bidrag ni föredrar ♥ På tisdag kväll visas det förslag som fått mest röster och kommer att pryda mitt fönster.
1. Blomma i vit kruka med ljuslyktor i klarglas från IKEA
2. Slingrande ljusstake PS från IKEA
3. Ljuslyktor från Marimekko
4. Skål och frostade Kivi-lyktor från Iittala


Ser framemot resultatet och hoppas att ni får en trevlig lördag.
Nu är det dags för frukost

KRAM

8 kommentarer:

  1. Jag röstar på nr 1:-)

    SvaraRadera
  2. jag tycker med nr 1

    SvaraRadera
  3. Jag tycker tvåan. Blir nog fint med en massa ljus när det blir mörkt ute. Så därför ger jag den min röst.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ha ha då ska jag vara fröken motvals och rösta på 3:an för jag tyckte mycket om dom ljuslyktorna. Ha en skön söndag! Kram från Snigeln

    SvaraRadera
  5. jag tycker nr 1 blir bäst, du kan även ha lite högre blomma i krukan.

    SvaraRadera
  6. Jag tycker nr 1 och 4 i kombination. Blomman från nr 1 men med de frostade lyktorna. Nån annan som håller med om detta....?

    SvaraRadera
  7. Jag håller med Marie.Jag tycker ochså nr 1 med dom frostade lyktorna./MariaR

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...