1 mars 2010

Första dagen.Första dagen på veckan. Måndag. Första dagen i denna månaden. Mars. Första dagen utan att handla. Köpstopp. Första dagen med C. Jippie!
Vilken dag, fullt upp på jobbet, underbart att C är tillbaka. Skrattat mycket! Har storhandlat, lagat lasagne, städat ett av badrummen, bytt sängkläder och nu har jag landat i soffan framför ett matprogram.

Helgen gick som vanligt fort. J har känt sig hänging. Snuvig, ont i halsen och småfebrig. Aldrig roligt när älskling inte mår bra. M och jag passade på att ta en runda till stan. Hade en del rabattcheckar kvar hos ett stort klädföretag, som jag tänkte göra mig av med innan mitt köpstopp började. Bäst att göra sig av med alla frestelser. Kom hem med jeansjacka, jeanstreggings, en randig stickad tröja med puffärm och två toppar, en röd och en marinblå. Älskar det marina temat. Skepp ohoj, nu är jag redo för våren!

bild:privat

Har fått några kommentarer om den lilla utmaningen för bloggläsarna. Uppdraget avslutas i morgon och det verkar som om förslag tar hem vinsten, men än är det inte avgjort!

KRAM

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Ska du införa köpstopp?Varför detta?En annan tog en shopping runda inne byn idag och tusenlapp fattigare blev jag visst.Hoppas allt är bra med dig och att J mår bättre..Har du lust och träffas en dag denna veckan??Kommer gärna upp till dig en runda framåt kvällen då Johan är hemma och kan passa Tilda..

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Tack va snäll du är !!! Kul att vara tillbaks !
    Imorgon ska jag vila så jag är laddad på torsdag igen ! Kram kram C

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...