26 februari 2010

Moment VII. Den sjunde utgåvan av Boråstapeters Moment är en modern kollektion som innehåller sobra och klassiska mönster. Tanken med kollektionen är att sudda ut gränserna mellan det egna hemmet och det offentliga rummet, då vi idag lika gärna jobbar hemifrån. Vi lever här och nu.
bild:Boråstapeter

När våren gör entré är det dags för nästa kollektion. Bohème är en randig, blommig och prickig kollektion i ljusa och glada färger. Spännande! Ser framemot att få se den här kollektionen. Det bästa med allt är att det är VÅR när den kommer ♥

Längtar till måndag. Det är nog första gången någonsin som jag längtar till en måndag och jobbet, men jag längtar verkligen. Allra bästa CMA kommer tillbaka från sin mammaledighet. Som jag saknat henne, min vän som gör mig glad varje dag på jobbet och delar mitt inredningsintresse. Hoppas att jag betyder lika mycket för henne som hon gör för mig. Kan inte helgen snart vara slut så måndagen kan börja? Jag längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...