23 november 2009

Längtar till advent...

...idag kunde jag inte hålla mig längre. Jag var bara tvungen att börja pynta lite inför advent! Köpte en LED-utomhusbelysning som jag ringlade över murgrönan i krukorna bredvid groventrén. Nu är det ljust och fint där. Gillar advent när man lyser upp i mörkret.
Har även fixat med ljusbrickan med ljus som tänds varje söndag fram till julafton. Fick inspiration från en god vän som gjorde en väldigt fin version förra julen. Hoppas att hon inte tar illa upp. Kransen som jag och M köpte på julmarknad för ett tag sen har pyntats och hängts upp vid finentrén. Jag är så nöjd med kvällens arbete!



bilder:privata

Nu ska jag tända en brasa, titta på Ullared och bläddra i nya Plaza, som har en väldigt vårinspirerad framsida.

KRAM

1 kommentar:

  1. Fin ljusdekoration....måste med hitta mina siffror som jag hade förra året och göra en adventljusstake.
    Har en trevlig kväll!

    Kram ZR

    http://www.hemoinredning.blogg.se

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...