19 mars 2013

Sommarlängtan

Kände in hjärtroten att våren och sommaren var på gång förra veckan, men ack så fel jag hade. Istället iskalla vindar och snö. Usch och fy vad jag är trött på vinterväder nu. Spenderar minsta möjliga tid utomhus. Fram och tillbaka till jobbet, resten av dygnets timmar tillbringas inom hus framför en sprakande brasa. Ikväll dök jag ner i fotoarkivet och hittade en härlig pelargonbild från sommaren. Den rosa kaskadpelargonen visade sig från sin bästa sida på terassbordet precis hela sommaren och som den blommade. Magiskt. Åh vad jag längtar till det är dags att tömma förrådet på alla sommarsaker och få njuta av solen. Imorgon är det dags för vårdagjämnning och jag hoppas att våren sätter fart på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...