15 januari 2012

Söndagssvep

Redan söndag. Härlig helg. Trevlig julklapp. Skridskoåkning. Kortspel. Övernattning. Fantastiskt. Hyllan i matrummet har äntligen monterats och ännu ett miniprojekt kan bockas av. Nu är det bara tavlor och piff som saknas. Det kommer. Jag lovar. Kom ett affischrör häromdagen från självaste huvudstaden och innehållet var bättre än jag kunnat drömma om. Nu pryder underverket hyllan tillsammans med en tygtavla med tyg från en gammal PS-kollektion från Ikea. Vårens kulörer är matta mjuka pasteller. Danska inredningsfavoriterna Ferm Living lanserade nyligen vår/sommar kollektionen för 2012. Vill ha precis allt. Give me, please! Finfina krispiga pompoms även de i pastelliga färger går att köpa hos Mokkasin eller om mod finns kan man tillverka själv. Instruktion hittar ni här. Jag ska absolut ge det en chans! Silkepapper nästa köp, check!
  Älskar mitt armband från Lite Kalabalik och skulle bli riktigt glad om kompisen i svart skulle dyka upp som en liten present till mig. Även det guldpläterade armbandet med rosa halvädelsten är big I be happy to have! Går att klicka hem hos Creative Lounge. Eftermiddagen har tillbringats mestadels i köket. Pysslandes och matlagandes. Kvällens meny blev Limekyckling med ris. Mums! Eva Dahlgrens härliga röst gjorde det hela om ännu bättre. Dagens favorit är den här.
Bilder lånade av Google, Ferm Living, Mokkasin, Creative Lounge och egna fotografier

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...