24 februari 2010

Tack ♥ tack snälla ni som kommenterat mitt inlägg från igår. Sammanfattningsvis verkar det som om jag ska fortsätta som jag börjat, men med fler inslag från vårt hem. Detta ska vi nog kunna ordna! Till helgen tänkte jag göra en liten "bloggbesökarna bestämmer". Nyfikna på vad det är? Besök mig i helgen!

I måndags kväll när jag tassade runt hemma och kikade i mina skåp, meningen var att jag skulle göra ett nytt arrangemang till brickbordet, slog det mig att jag har väldigt mycket saker. Ljusstakar, vaser, krukor och annat smått och gott. Behöver jag verkligen allt det här och framförallt varför fortsätter jag fylla på? Visst är det roligt att köpa nytt, men varför inte försöka ta sig längst in i skåpet och plocka fram den där ljusstaken man införskaffade för tre år sedan. Den man en gång kände att man skulle tycka om när man först såg den där i butiken. Vem vet, man kanske blir kär på nytt?
Dessutom när jag gjorde min sedvanliga bloggrunda på morgonen dagen efter upptäckte jag att Living Like Linda gått i samma tankar. Med detta i bagaget bestämde jag och J att vi inför köpstopp i en månad med start på måndag.
Linda och jag ska självklart peppa varandra när köpsuget blir för stort. Precis som Linda kommer jag att skapa en Köpstopp-kategori. Åh jag gillar utmaningar!

1 kommentar:

  1. God morgon kära snigel! Skit väder idag men snart helg. Min man var inte riktigt med på att du skulle ta min plats på semestern, så jag blir nog tvungen att åka. Tråkigt va :-)

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...