25 november 2009

Julpynt...

...jag är inte mycket för att pynta med massor av tomtar och andra julfigurer. Men lite julstämning vill jag ändå skapa runt omkring mig. Besökte en av mina favoritaffärer i Kristianstad för ett tag sen. Affären heter Percy´s och är återförsäljare till många kända inredningsmärken, bland annat Design House Stockholm, Zack och Marimekko. De säljer även underbart fina möbler som Sjuan-stolen, Y-stolen och mycket annat som står på min önskelista. De är även återförsäljare till Alessi, som designat den fina juicepressen. De har även formgivit underbara små julprydnader, för att gå tillbaka om vad detta inlägget ska handla om. Dessa små figurer skulle jag kunna tänka mig när det gäller julpynt. Inte för många, för det fanns en hel del att välja på, men en tre fyra stycken skulle gärna få bo hemma hos mig! I lika a lot!


Ljusstake Tomte under gran 225.-
Julkrubba 645,-
The hug tree 199,-
Bilder och priser BlueBox

Förresten, tack D och Z för en trevlig fikastund med hus- och inredningsskvaller! Får vi göra om snart. Kram på er!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...