13 juni 2013

Sommarregn

Himlen har praktiskt tagit varit öppen hela dagen. Det har regnat och regnat. Härligt. Alla ljuvliga sommardofter förstärks. En dag med regn räcker. Imorgon är det studenternas dag och jag önskar solsken. Klart att solen ska skina på deras stora dag. Utifall solen inte visar sig imorgon fick jag införskaffa en kavaj som jag spanat på ett tag. Har inte kunnat bestämma mig, utan bara klämt på den lite då och då. Idag kunde jag inte låta bli då det prislappen visade halva priset. Underbara Artilleriet, som snart ska få sig ett besök, har premiär för Comme des Garçons plånböcker och parfymer. Stort habegär och denna prickiga står det på mitt namn på likaså på denna. Ojoj kan bli dyrt under Göteborgsbesöket. Tillåter inte plånboken lyxiga Comme des Garçons finns ju alltid budgetvarianten i mobilfodral och paddfodral.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...