10 juni 2013

Rosa favoriter

När jag hade namnsdag för ett par veckor sen fick jag en finfin present som jag är väldigt glad för. Helt enkelt en ny favorit här hemma. Nämligen den lilla vasen Kotte från fina Stockholmsfirman Svenskt Tenn. Nu fattas bara storasystern till den lilla godingen. Kanske en trettioårspresent? Den lilla rosa vasen har fått hedersplatsen på sidobordet bakom soffan och tillsammans med en vas med härliga pioner blir det ett fint blickfång.

Pioner är min absoluta favoritblomma nu i början av sommaren. Allra mest älskar jag dom när de är så stora att man tror stjälken ska brista. Eller förresten, mitt hjärta bankar oavsett vilket stadie de befinner sig i. Underbara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...