13 februari 2013

Ska villigt erkänna att laptopen mestadels legat orörd de senaste månaderna. Har inte orkat. Inte orkat lyfta locket och trycka på start. Bloggar, nyheter och internet har inte intresserat mig. Överhuvudtaget. Sen kom ett mejl. Ett mejl där ett hjärta sa att hon behövde min hjälp. Hon tyckte att jag hade en talang. Då kunde jag inte låta bli. Det pirrade i magen och kliade i fingrarna. Komplimangen gjorde att jag vaknade upp. I alla fall för en stund. Uppdraget var att hjälpa en vän till mitt hjärta med färgsättning till hennes vårbröllop. Jag har aldrig träffat bruden i fråga och det enda jag fick att gå på var kulören orange. Bruden ville också undvika höststämning, vilket kanske färgen orange förknippas med. Jag antog utmaningen och laptopen rotades fram. Mina inspirationsmappar fick sig ett besök. Pinterest är min stora favorit när man suktar efter tips och inspiration. Nedan ser ni resultatet och så vitt jag vet är bruden nöjd. Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...