27 september 2012

På hyllan

Nej, jag tänker inte lägga bloggandet på hyllan. Tycker att det är skönt att få skriva av sig. Terapi. Meditation. Tänker däremot visa er en del av favoriterna som står på översta hyllan under tavelväggen. Hyllorna har tillverkats av mdf som maken målat och sen monterat på enkla konsoler från det blågula varuhuset. Finfina presentboxen i form av ett hus fungerar lika bra som dekoration som förvaring. Påminner mig lite om de typiska gotlandshusen. Fyndades för en ynka femtiolapp. Finns i tre storlekar och minns jag inte fel är min version den mellersta.
Jag är en liten samlare. Sparar på det mesta. Snören, band, paljetter, ja allt som jag någon gång kan tänka mig att jag ska ha nytta av. Däremot gillar jag inte kaos. Allt ska ha sin plats. Därför är jag extra förtjust i fin förvaring. Pappersboxarna från danska HAY köptes på sommarens resa till Köpenhamn. Lite roligare än Ikeas annars bra förvaring. Gillar att det är olika storlekar och det lilla trycket med HAY som gör det hela lite mer spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...