9 augusti 2012

Livet i köket

Precis innan semestern började blev en liten men ack så fin bok klar. Ett lyckat samarbete mellan Trendenser-Frida och köksföretaget Marbodal. Livet i köket - från morgon till kväll är en bok fylld med kökstips som Frida samlat ihop tillsammans med sin bloggläsare. Marbodal, första bokstaven är rätt och jag kunde bara inte låta bli den lilla godbiten. Så nästan. Nästan alla rätt. Tack vare gulliga Johanna fick jag mig idag ett eget exemplar. Bläddra, inspireras och energifyllas är precis vad jag ska göra resten av kvällen. Macaroner, hur kunde jag glömma er? Givetvis måste ni göra mig sällskap i soffan. Tack underbara vän för leveransen ♥

1 kommentar:

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...