12 augusti 2012

Härlig helg och fotoskatt

Åh vilken härlig helg. Sol, gatufest med underbara grannar, fisketur och bara ledig. Ikväll tömdes kameran på hundratals bilder från semestern. Fina minnen, många skratt och härliga tider. Visar dig inte alla, men ett litet urval av favoriterna får du allt lov att kika på. Gotland kan man aldrig få nog av. Finns alltid i mitt hjärta.
1,2,3 och 4) fiskelycka och solnedgång vid fiskeläget på Själsö. Underbar plats.
Utflykt på södra Gotland. 1)Patinerat stentak i Austre. 2,3 och 4) kanelbullefika på Grå Gåsen i Burgsvik. Ni vet, där Så mycket bättre spelas in.
1) Romantik i Kärleksporten 2)Förmiddagsdrink på öjns mysigaste Creperie 3) Ceasarsallad på Vinäger. Vitt vitt var du än ser. Lovely

Nu finns även moi på Instagram @8smaplommon. Kunde inte låta bli och nu är jag fast. Roligt roligt. Har du inte möjlighet att följa mig via mobilen hittar du mig via Webstagram här.

Njut av det som är kvar av denna härliga söndag mina vänner

1 kommentar:

  1. Härliga bilder ser ut som ni haft en bra sommar ! Min instagram har strulat men nu har jag gjort ett nytt konto Cstenfelt ;) kram

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...