21 maj 2012

Sol och städning

När solen skiner och temperaturen stiger får jag alltid fullt med energi och ett väldigt sug att städa. Inomhus. Är det inte underligt? Vilja vara inne när vädret är underbart. Måste vara konstig. Köket och tvättstugan har fått sig en rejäl omgång. Under kylskåp, uppe på fläktkåpan, diskbänkskåpet och ovanpå torkskåpet. Har varit överallt med min trasa. Alla fyrtiofyra skåpsfronterna har polerats och blänker riktigt fint i solskenet. Luktar ljuvligt. Nu har jag placerat mig i soffan med öppen terassdörr och sommarvinden fläktar skönt om benen. Imorgon är det dags för lilla Estelle att döpas. Blir till att ha radion på då dopet är runt lunch och jag befinner mig på jobbet. Clutchen i skinn och mocka från Pieces är perfekt för våren och sommarens alla festligheter. Bröllop, dop eller bara en mysig kväll med vännerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...