28 januari 2012

Lördag. I vanliga fall en av mina favoritdagar. Denna lördagen ville jag inte ens lämna sängen. Ville bara ligga kvar under det varma täcket och somna om och vakna upp en annan dag. Vissa dagar inser man att livet inte alltid går som man vill. Idag är en sådan dag. Vet att man ska vara, och det är jag, tacksam för allt man har, men ibland får man tycka lite synd om sig själv. Det har jag gjort idag. Gråtit och snörvlat. Det blev inte bättre för det. Maken min tröstade och pysslade om mig och kvällen slutade rätt bra i alla fall. Hoppas att er lördag har varit bättre än mig. Imorgon är en annan dag och då tar vi nya tag och glömmer gårdagen. Eller hur? I slutändan blir det bra. Bild pinterest.com

1 kommentar:

  1. Upp å hoppa lilla loppa ;). Tur du blir lite ompysslad. Jag får väl pyssla om dej lite när han e borta. Kram Snigeln

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...