18 december 2011

Söndagssvepet

Me. And Him. Det är precis vad mina senaste dagar har handlat om. Vi har pysslat, lyssnat och kommit i julstämning. Därav pausen. Granen är på plats. Pyntet är på plats. Nu njuta. Superduktiga stylisten Louise Svensson, Guts, har stylat och ju mer jag tittar desto mer älskar jag. Blocklampan från Design House Stockholm. Liten egohörna som symboliserar de gångna dagarna.
På tal om duktiga stylister har number One, Lotta Agaton, öppnat egen affär. Ett absolut måste vid nästa huvudstadsbesök. Therese Sennerholt, vän till Lotta och känd för sina grafiska tryck, ansvarar för butikens grafiska profil. Samtidigt har hon släppt några nya tryck. Me like och undrar varför jag inte har denna talang? Ni vet ju att jag älskar fjärilar och när jag fann denna fjärilsvägg slog hjärtat några extra slag. Lite grövre papper, sax oxh några tänkvärda citat. Jag vill ha en fjärilsväg, men var? Ut med ett skåp kanske? Hmm får överlägga med maken.
Tomten, om du inte är färdig med mina klappar kommer här ett litet tips. Pia Walléns härliga ullfilt Crux har nu kommit i en budgetvariant i bomull. Samma mönster, dock mindre kors, men jag hade blivit själaglad! Går att klicka hem här
Trevlig fjärde advent och
glöm inte att stanna upp och njuta

1 kommentar:

  1. Den filten vill jag också ha ;) K är i Stockholm hoppas att han gör ett stopp på Svenssons när han kör hem ;)! Kram Caroline

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...