13 oktober 2011

Varför bor jag inte närmare huvudstaden?

Idag damp det ner en inbjudan i min mejlkorg. Svenskt tenn ska inviga sin nyrenoverade butik på Strandvägen i slutet på oktober. Grädden på moset är väskorna i Josef Frank mönster som lottas ut under kvällen. Ibland önskar jag att man bara kunde sätta sig bakom ratten, vrida upp volymen, köra några mil och vara på plats i huvudstaden. Icke sa Nicke, jag får nöja mig med de småländska skogarna där jag för det mesta trivs väldigt bra. Så den 26 oktober kommer jag att sitta och klämma på min Manhattan-väska och drömma att jag minglar i den nya butiken tillsammans med glada stockholmare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...