10 oktober 2011

Raindrops

Så var födelsedagen över. Man längtar och är nyfiken och vips är den över. Dagen började med skönsång från maken och solsken mest hela dagen. Tack alla fina för presenter och gratulationer. Fick biljetter till Ljust & Fräscht med Fredrik Lindström och Henrik Schyffert i framåt våren. Ska bli så kul! I årets stora underhållningsshow ska Fredrik Lindström och Henrik Schyffert försöka besvara frågor som varför klädkammaren har bytt namn till walk in closet? Är köket vårt nya finrum? Kommer dagens trendiga fondtapet en gång vara lika hopplöst ute som bidé? Min gröna favoritklänning från Åhléns fick en kompis, nämligen den vinröda varianten, en rosa vetekudde, två armband från Lite Kalabalik, finfint myrtenträd, presentkort, objektiv till min Canon och lite läsning. På bara ett par dagar har fem stycken fina armband hamnat på smyckeskrokarna i mitt lilla dressingroom. Sprang inom Lindex idag efter jobbet och knep åt mig två Hérmes-inspirerade armband. Nu har jag svart, rosa och blått! Armbanden från Lite Kalabalik har beställts från Creative Lounge och Lite Kalabaliks webshop. Nu ska jag njuta av en varm dusch och sen tända en brasa och krypa upp i soffan med senaste numret av Hus&Hem och Chic tillsammans med en överbliven men ack så god muffins. Det fina lilla hjärtat hade söta M knåpat ihop till min födelsedag. Psst nytt himmelsblått nagellack fick följa med hem från storhandlingen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...