27 september 2011

Sockrigt och måstehastol

Åh vad jag måste ha denna rottingstol som är en nyhet från Ikea. Hur snygg är inte Storsele då? Kom igen, ni måste hålla med! Rottingstolen skulle få sällskap av ett ulligt fårskinn och fin kudde och sen kommer jag tillbringa hela hösten i den. Så hör upp släkt och vänner. Det finns ingen bättre present än denna. Tror dock inte att jag kan vänta i två veckor utan det blir nog en tur till varuhuset inom kort. En annan nyhet är miniväxthuset Socker, som även fick göra mig sällskap hem idag. Ikväll har det piffats med lite ljus. Inte rikigt färdigstylat, men jag är redan förälskad. En liten växt kanske får flytta in så småningom också. Tycker att växthuset är en rolig variant av alla glaskupor och minivitriner som är så poppis nu. Måste ju inte alltid odla i ett växthus, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...