26 september 2011

Gräddbullerian

Maken tillbringade helgen utomlands med sitt jobb och jag ville inte sitta hemma och rulla tummarna. Lördagen tillbringades i Kristianstad och YES jag norpade åt mig en grön klänning! Min nya favorit som invigdes idag. Vilket fall på kjolen och en riktig stjärnklänning. Får nog bli en till eller två fast i annan färg. Vädret var helt perfekt och vi strosade omkring i flera timmar och njöt av solen och de fina höstfärgerna. Söndagen bjöd på en tur till Helsingborg. Målet var Black Balloons showroom. Fick en liten inbjudan häromveckan med små erbjudanden. Showroomet var hemma hos grundaren av webshopen Black Balloon, gulliga Jenny. Vilket fantastiskt hus och jag ville ha allt! Inget inhandlades, men mycket skrevs upp på önskelistan inför födelsedagen. Efter den fina visningen blev det även en tur till Väla. Finfint halsband med fjärilar och en liten present till födelsedagsmamman fick följa med hem. Är toppennöjd med helgen även fast älskling inte har varit hemma. Nästa helg får det bli extra mycket mys ♥ Först kom Cupcakes, sen Macarons och sist men inte minst Gräddbullar. Kom ihåg var ni läste det först! På Väla hade en liten Gräddbulleria öppnat. De tillverkar och säljer färska gräddbullar med olika smaker. Jag fick med mig en fin kartong med gräddbullar med smakerna Passion, Hallon, Lakrits och Daim. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...