27 juni 2011

Pion. Min absoluta favoritblomma. Den självklara blomman i min brudbukett. En blomma med en speciell plats i mitt hjärta. Finaste F fick pionbukett i midsommarpresent och självklart cyklade jag förbi blomsteraffären idag och inhandlade en likadan bukett. Fem stora härliga pioner.

Snart är det som sagt dags för semester och det blir nog en del dagsutflykter som vanligt. En tur till Norrköping är planerad, även Göteborg ska få sig ett besök. Malmö kanske det blir av bara farten. Perfekt att jag då hittade den optimala guiden över Sverige 30 bästa inredningsbutiker! Så nu har det ringats in och planerats. Får se hur många vi hinner avverka. Semestern ska ju inte bara bestå av butiksbesök. Hoppas dock att favoriterna hinns med.

Butiksguiden tillsammans med senaste nykomlingen till Iittala-familjen, en äppelgrön skål och mitt fina cerisa mobilfodral i skinn från Ordning & Reda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...