7 oktober 2010

Tips.Roligaste arbetskompisen kom studsande häromdagen och sa att hon gjort världens fynd och nu när jag vet vad det är kan jag bara hålla med. Underbara fina filtar i lammull/angora/cashmere från Gant Home. Då det var realisation köpte hon två och betalade för en. Detta kallar jag fynd!
Igårkväll testade hon och maken filtarna och var supernöjda. Nu behöver miss S inte frysa om tassarna längre. Än så länge finns det några filtar kvar om du också vill fynda. Klicka här för att besöka butiken för ett klick. Bild lånad av Gant

1 kommentar:

  1. Det är jag och mina två nya gosingar som intar soffan framför tvn just nu. Kram kram från snigel nr 2

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...