26 september 2010

Snart jul. På lördag är det dags för IKEA att premiärvisa årets julsortiment. Bara fem dagar kvar, tills dess får jag nöja mig med dessa inspirerande bilder. Njut!

Traditionell jul möter modern stram jul. Vilket föredrar ni? Måste erkänna att när jag ser dessa bilder har jag svårt att bestämma mig. Blir nog en blandning av silver och rött. Börjar nästan längta efter glöggkvällar, pyssel och allt mys.
Gillar verkligen de cylinderformade askarna som liknar tomtar. Fint som paket men även som fövaring. Härligt flanellrutigt papper som säkert kommer att få följa med hem.
Denna fina ljusstake/lampa föll mig verkligen i smaken. Kan inte julen komma snart så alla fina ljusstakar får flytta fram igen? Bilder lånade av Annettes Skimmer


KRAM

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jättemånga fina inredningstips, lite mycket vitt för min smak men stilrent och vackert.

    Jag undrar om lampan med granarna som jag också gillade kommer från IKEA?

    //Sofie

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...