11 augusti 2010

Blommigt. För ett tag sen hade min favoritblomaffär halva priset på alla gröna växter. I like. Två myrten, ett mini och ett stort, fick följa med hem. Myrten är en av mina absoluta favoriter bland gröna växter. Häromveckan besöktes även Hörnsjöns plantskola och en fikonplanta inhandlades. Gillar de härligt formade bladen på fikonplantan. Såg att grannen hade en enorm fikonplanta hos sig och nu håller jag alla tummar jag har att min ska trivas lika bra som hennes.

På tal om blommor så fick jag röda rosor av min älskling idag. För exakt fem år sedan tittade jag in i de alldeles underbara blå ögonen för första gången. Jag älskar dig. Förutom blommorna fick jag en helg i Helsingborg. Längtar, längtar efter hotellfrukost. Min älskling fick två Global knivar och knivslip, som han har önskat sig länge. De där underbara blå ögonen var extra glada idag.


Dags för sängen, lång dag imorgon
KRAM

1 kommentar:

  1. Jag gillar oxå myrten och har införskaffat en som står i en likadan kruka som din tycker jag det ser ut som :-). Kram från Snigeln

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...