2 juni 2010

Sunshine.Blev hemma idag också. Tråkigt, men bäst att vila upp sig och ta hand om magen. Ute skiner solen och jag börja känna sommarkänslor. Nu när jag är hemma och rastlös tänkte jag tipsa er om Campadre. Campadre är Skandinaviens största Private Shopping Club med 250 000 medlemmar. Sen 2009 erbjuder Campadre heminredning, mode och mycket annat från fina och populära varumärken med upp till 70% under ordinarie butikspriser. Några av de eftertraktade märkena är bland annat DAY Home, Pappelina och Gucci. Medlemskapet är gratis men antal platser är begränsat.


Maila mig ditt namn och e-post så ordnar jag en inbjudan.

Happy shopping my friends!

1 kommentar:

  1. Skicka mej en inbjudan du vet ju var jag finns, fast kanske hem mejlen skulle passa bättre :-)
    Krya på dej, det var tomt utan dej igår.
    Kram Snigeln

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...