1 april 2010

GLAD PÅSK på er allihopa. Igår inhandlades ris och fjädrar, vita såklart, sattes i. Idag fick jag och J påskpresenter av kära M. Vi fick varsitt påskägg med godis och dessutom lite presenter. Jag fick två ägg och en höna från Cult Design och även två böcker. Tack snälla M. Av Älskling fick jag en fin berlock till mitt halsband. Älskar dig, puss
Jag har varit ledig från jobbet idag. Får passa på när det är långhelg. Dagen har bjudit på en tur till mataffären, storstädning av båda badrummen, byte av sängkläder, tvättning och strykning. Har precis bakat Leilas New York Cheesecake med blåbär. Hoppas att den smakar lika gott som den är fin. Mums

Glad Påsk på er alla bloggläsare.

Hoppas att helgen kommer bli solig och varm.

KRAM

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har sett ditt namn förekomma i samband med bloggtävlingar och vill därför be dig kika in hos mig. Har tre aktiva tävlingar och många på ingång! Var gärna med o tävla, finfina grejjer finns att vinna, och upp kommer det komma saker inom både barn, inredning, kläder m.m ! BL är ju bara ett tips ;)
    Bloggen finns på http://nilssonpettersson.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk lilla snigeln! Här skiner solen idag, hoppas ni har det fint oxå :-), har varit i massor av inredningsbutiker och dreglat på finfina Matteus porslinet. Ha en skön Påsk, ses på måndag. Kram Snigeln

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...