15 februari 2010

MagBag. Hos Maria på bloggen Husligheter kan man nu tävla om en MagBag design Malin Lundsten för att fira Wilma&Friends 2års-jubileum. Detta fina tidningsställ har länge haft en hög placering på min önskelista, men det har bara inte blivit av att den inhandlats. Nu kan jag ju ha en sådan tur att jag vinner en! Håller tummarna ♥

Alla Hjärtans Dag firades med många trevliga fikastunder både hos mina föräldrar och Js. Av min älskling fick jag ett Body Butter från the Body Shop. Precis vad mina torra händer längtade efter. Doftar dessutom ljuvligt. Tack snälla du och hoppas att du blev lika glad för din present. Hoppas att ni hade en fin söndag tillsammans med dom ni gillar allra mest.


bild:privat

Projekt Klädkammaren går framåt. De flesta skenorna är monterade, likaså konsolerna och hyllplanen. Idag var jag på det stora varuhuset och köpte lite förvaringsbackar. Har inte hittat de jag egentligen vill ha, så dessa duger bra så länge. Konstigt att man oftast lyckas glömma var man har sett saker när man väl behöver dom. Får nog bli bättre på att anteckna. Kanske någon som vet var man kan hitta flätade plast(?)backar med lock? Gärna vita och ganska stora. Ikväll har jag sorterat, plockat och vikt en hel del av mina kläder. Till helgen hoppas jag att det mesta ska vara klart. Saknar dock spegel och lite krokar, men det kan ordnas efter hand. Åh vad jag gillar min nya klädkammare! ♥

Nu ska jag tända kaminen, krypa upp i soffan och heja fram Kalla till ett OS-guld
KRAM

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Gud så länge sen vi träffades så jag nästan skäms...Har du nåt för dig på torsdag efter jobbet??Hade vart super skoj och träffas..Eller ska vi boka in en dag nästa vecka så det blir av..

    Kram kram

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...