1 februari 2010

Blomstermåndag. Efter storstädning igår och dålig sömn i natt unnade jag mig själv några vita liljor. Nu står dom på tv-bänken och om några dagar kommer en underbar doft att sprida sig. Alltid fint med snittblommor.


M:s arbetskompis var på weekend i Stockholm i helgen och självklart passade jag på och skicka bud med henne! Idag fick jag hem min lilla beställning. Vad det var? Jo, ett memoblock med Elefant svart av Estrid Ericson. Blocket har fått flytta in i arbetsrummet tillsammans med pennstället från Ordning&Reda. Jippie! Nu är en sak på min långa önskelista struken.


Efter en lång dag på jobbet tyckte M att jag behövde muntras upp och kom med ett litet fint inslaget paket från Snö. I låg ett par öronhängen jag länge gått och fingrat på. Tack snälla M

bilder:privata

Nu är en lång måndag snart slut. Längtar efter min älskling.
KRAM

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Hoppas du mår bättre.Var snäll J var som kom med en sån fin present.Det är helt rätt man ska ta hand om det finaste man har.Hälsa han det!Avvis jag blir på din memoblock :0)

    KRAM!

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...