31 januari 2010

Muffins. Klockan är snart ett och vi tittar på filmen Jägarna och jag längtar efter muffins. Blir kanske till att baka några imorgon, nej jag menar om några timmar. Det är ju redan söndag. Muffins med blåbär, hallon, äpple eller varför inte choklad? Mums.



En ursöt muffinskål perfekt att förvara sockerbitar och annat smått får gärna komma hem och bo i mitt kok. Från Designista och priset är 110sek.
Även planschen från Signerat.se gjord av Caro-Lines tycker jag är jättefin. Motivet på planschen är ett muffinsalfabet. Morotsmuffins, Nyttiga Muffins och Xylofonmuffins. Funderar på att beställa en med svart bakgrund och ha som ombyte i köket när jag tröttnar på There´s no place like home från Isa.


bilder:Sköna Hem och Signerat.se

Välkommen söndag
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...