12 november 2009

Snart...

...är det jul. Vad jag längtar! Jag längtar efter stjärnor och adventsljusstakar. Doften av clementin och julgran. Att få plocka fram nya och gamla julsaker. Träffa familj och goda vänner. Bara få njuta.

Idag var jag och M på julmarknad. Köpte en jättefin dörrkrans med kungsgran och lingonris. Kommer förmodligen att hamna under entréfönstret, vill inte spika hål i vår nya fina ytterdörr.

Har även införskaffat varsin adventskalender till lilla M och lille E. En med Hello Kitty och en med tomtar på. Tror inte att E hade uppskattat en rosa Hello Kitty. Fast det viktiga är väl det som är bakom varje lucka? Just det, Chokladen!

bild:privat

--------------------------------------------------------------------------------

Ni är kanske nyfikna på lite mer bilder från mitt hem? Börjar med att visa lite små glimtar från köket. Det är ett av dom rum som jag trivs bäst i. Är väldigt nöjd med utformningen, de högblanka luckorna och alla tillbehör. Köksleverantör B har gjort ett fantastiskt jobb! Köket består av lådskåp, där lådorna glider som på moln, inget smällande här inte! och tre väggskåp. Vitvaror i aluminium, induktionshäll, vilken dröm, och mikro och ugn i högskåp.
När jag fyllde 25, gav jag mig själv en svart KitchenAid i present. Den och J:s klocka från Karlsson är några favoritprylar i köket

bilder:privata

4 kommentarer:

  1. Vad fina bilder och givetvis allt är super fint hemma hos er.

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Fint fint fint...ser fram emot att se fler bilder. Och jag bli extra sugen på att fixa till i vårt radhus nästa år då vi flyttar in.

    SvaraRadera
  3. Ser jätte fint ut!Maria

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...