13 november 2009

Fredagen 13:e...


...undrar om det verkligen är en otursdag eller om det bara är ett påhitt? För mig har det verkligen varit en dag med mycket att stå i. Kvällen kommer bjuda på mycket gos och lek med M och E! Dagen kan förmodligen inte sluta bättre, men jag får vara försiktig. Dagen är ju inte slut och det kan hända mycket. Det är ju som sagt fredagen den 13:e...



Tänkte visa en tygtavla jag köpte av min goda vän D, som tröttnade på den och la ut den på Blocket där jag hittade den. Vilket sammanträffande! Jag tycker att det är ett riktigt fynd. Har länge funderat på att köpa tyget, men har haft problem med att hitta en så stor ram att spänna upp det på. Att konstruera en själv hade nog inte varit en bra idé...Nu fick jag både tyg och ram! Jag pratar självklart om tyget Moments från Marimekko som nu pryder väggen i vår hall!

bild:privat

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...