10 november 2009

Pyntfunderingar...

...idag har jag funderat en del på var jag ska placera alla adventsljusstakar och stjärnor. Är ju första gången jag ska pynta vårt hus. Det ska bli så kul! Gillar när alla stjärnor är tända. Då känns det som om man slipper detta eviga höstmörker.

I år har jag unnat mig (och huset!) 2 stycken Fling stjärnor i vitt från BSweden. Funderar på att placera en i arbetsrummet och en i tvättstugan, så att det ser fint ut från gatan, men har inte riktigt bestämt mig...


bild: www.bsweden.se

Har även införskaffat 2 stycken ljusstakar från IKEA. Vita,såklart!


bild: www.ikea.se

2 kommentarer:

  1. Vad kul med en ny blogg! Ser fram emot bilder från ert hem. Jag har också köpt den vita ljusstaken från IKEA, ska ha den i min minsta tjejs rum. Jag har ingen blogg men har mitt hem på Styleroom. Kika in om du har lust, heter Miar där. Mvh Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    Va roligt att du hittat till min blogg! Ser fram emot att få visa upp mitt hem och inredningdrömmar. Va inne och tittade på Styleroom på din sida, vilket fint hem du har!

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...