9 november 2009

Måndag...

...ännu en ny vecka. Idag har jag gjort ett riktigt fynd! Hittade en klädsel på Ikeas fyndavdelning så att jag kan byta ut min vita. Med lite nya kuddar och kanske en ny matta blir allrummet där uppe som nytt! Vilken färg det blev på klädseln får ni se när jag lycktas få på den. Får nog be JJ om hjälp.


bild:privat

Just nu sitter jag framför brasan och bara myser, väntar på att programmet om Ullared ska börja. Vilken underhållning


bild:privat

Har börjat fundera på att tapetsera väggen bakom trappan. Vet dock inte riktigt vilken tapet jag vill ha, finns ju så många fina. Det är ju viktigt att den passar både till inredningen uppe och nere eftersom väggen är nästan 5 meter hög...
Kommer kanske be er om råd?

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...