21 november 2009

200 besökare...

...helt fantastiskt! Nu har jag haft över 200 besökare, kanske inte så mycket om man jämför med andra inredningsbloggar. Jag tycker att det är kul att någon överhuvudtaget vill se hur vi bor och är nyfikna på mina inredningsdrömmar.
För att fira detta vill jag visa tre av Cassandra Rhodins illustrationer. Alldeles underbara bilder, som gärna får pryda någon av våra väggar. Om man nu känner för att köpa några av Cassandras verk, kan man göra det här



bilder: Cassandra Rhodin

Förresten, två timmar i varsitt massagebadkar med juice, frukter, stearinljus och ljuv musik gjorde susen!

Ha en bra lördagskväll
KRAM

1 kommentar:

  1. Hej Anna!

    Tack för titten hos mig.
    Din blogg är supersöt. Jag kommer gärna tillbaka.

    Kram

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...