24 februari 2013

Söndag

Söndag. Sista söndagen på min ledighet. Imorgon börjar allvaret igen. Nytt jobb, nya vänner och kollegor. Känner en längtan samtidigt som jag fasar inför allt nytt. Tvivlar lite på mig själv. Banala saker, som lunch, klädsel och packning, flyger runt i tankarna. Tror jag gör det värre än vad det verkligen är. Ett annat lite bry jag har, dock inte lika allvarligt, är vad jag ska placera i min vita glaskub från Åhléns. Blockljus fungerar ju alltid, men jag är mer sugen på ett litet stilleben. Frågan är ju bara med vad? När kuben fick följa med hem klämdes det även på denna och detta. Vårigt och fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...