20 november 2012

Drömmar

Fick ett litet uppdrag häromdagen som har fått mig att börja drömma. Drömma om vad jag skulle älska att göra. En söt vän behövde hjälp med tapettips till barnrum och jag ropade Hej jag finns! Eftermiddagen har jag tillbringat letandes och luskandes efter tapter. Fick några få små hintar om vad hon hade förväntningar och utifrån det fick hon några förslag och det verkar som om jag lyckats hjälpa henne med två av tre rum på första försöket. Inte illa pinkat. Tänk att få hade detta som ett litet extraknäck för att det är roligt, för jag inser att jag inte på långa vägar skulle kunna försörja mig på min dröm. Inte till en början i alla fall. Hjälpa människor som har fastnat, inte finner inspiration eller bara undrar vad de håller på med när det gäller inredning. Det är min dröm. Punkt.

Ylva Skarps julkort är precis som en dröm. Snirkliga, vackra och enkla.
Jag skulle bli så glad om ett sådant vackert julkort damp ner i min brevlåda.
Jag håller hårt på julkortstraditionen och älskar när lådan börjar fyllas av julhälsningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...