16 oktober 2012

Träkulor

Tänk vad man kan göra med ett läderband och träkulor. Två enkla detaljer som nu för tiden finns i var och varannan prylaffär. Band hjärta kulor ärlikamed grytunderlägg. Eller bara fin detalj om man så vill det. Denna gången kan jag inte ta åt mig äran för skapandet. Trots det har jag länge funderat på det. Länge. Blev dock aldrig av. Fick inte tummen ur. Sen en dag för inte så länge sen snubblade jag över underlägget med det passande namnet Kulan på detta ställe och tänkte; Men javisst, precis vad jag vill ha! Nu undkom jag letandet, handlandet och görandet och kunde bara vara nöjd. Priset är det samma som egentillverkat om inte billigare. Fyndläge mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...