24 oktober 2012

Tid för mässing

Som ni säkert har märkt är mässing it-detaljen hos alla inredningsintresserade. Extra fint vid jultid. Det glimmar så fint i skenet av stearinljus. På min önskelista till tomten finns ljusstakarna Nappula från Iittala med. Hoppas att jag har varit tillräckligt snäll i år.
1.Kruka Hortus, Svenskt Tenn 2.Nappula, Iittala 3.Underlägg Skandinavien, Svenskt Tenn 4.Etch Shade, Tom Dixon 5.Ljusstake Veckad, Svenskt Tenn 6.Sax, HAY 7.Krok Rosett, Svenskt Tenn 8.Dekoration Julgran, Svenskt Tenn

Jag måste erkänna att jag varit och spanat (rotat) i mammas skåp och hittat en hel samling med mässingsljusstakar i olika former och höjder. Får försöka komma på ett sätt att snilla hem dom eller kanske bara fråga om jag får låna? Får nog bli det sistnämnda alternativet.

Snart dags för Carina Berg
och ögonkaramellen Henrik Lundqvist.
Mumma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...