15 maj 2012

Slödag

Tänk att en dator kan förstöra en hel dag. Planeringen sprack. Kunder allt annat än nöjda. Stressigt. Ja tänk vad en dator kan åstadkomma när den bestämmer sig för att inte fungera. När man helt plötsligt inte längre har press på sig blir jag mest matt. Slö och matt. Känna press och adrenalin när man presterar behövs för att jag ska må bra. Självklart i hälsosamma mängder. Håller mina tummar att datorn är på bättre humör imorgon. Två dagars jobb ska nu göras på en dag. Det är mitt mål för morgondagen. Kan bli svettigt, men med tanken att jag sen är ledig i fyra dagar gör det hela lite lättare. Tror jag. Maken har lovat grillat och några glas vin. Fin muta eller hur? Förra helgen bjöds det på tomat och mozarellasallad till köttet. Supergott! Soltorkade tomater, ruccola, paprika och mozarella toppat med balsamic glaze är mumma till grillat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...