4 april 2012

Olé caliente

Efter en runda i stan häromsistens fick lite smått och gott från denna affären följa med hem. Ready set blow hittade jag hos denna tjejen och var bara tvungen att prova. I vanliga fall somnar jag med fuktigt hår och det är alltid lika spännande att vakna och se var Elvisluggen hamnat någonstans. Produkten från Blow ska tydligen göra att håret torkar fortare när man fönar, vilket innebär att jag nu mera kan duscha på morgonen. Lovar att hålla er uppdaterade om resultatet. Torrschampoo från Batiste med doft av vårblommor är perfekt när man helt enkelt inte har tid. I med lite i håret, rufsa lite och så färdig. Perfekt! Detta var det enda som stod på min kom-ihåg-lista, men när jag passerade nagellackshyllan råkade ett litet Essie hoppa ner i korgen. Oops, har inte en aning om hur det hamnade där. Denna gången blev det en av vårnyheterna, nämligen Olé caliente.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...