26 april 2012

Me ♥ Blue

Har aldrig sett mig som en blå människa. Inte så att det är något fel på blått bara att det inte är jag. Till nu. Blå naglar och blå inslag lite här och var hemma. Funderar på ny tygtavla och bland alla underbara tyger fastnade blicken på tyget Siirtolapuutarha från Marimekko. Försökte avleda men inga andra tyger lyckades fånga min uppmärksamhet. Hmm, vet inte vad jag ska göra. Ska jag blåsatsa eller fortfarande intala mig att jag inte är en blåing? Är du också tygtavelpysslig eller bara på tygjakt kan jag tipsa om att Designonline har 20% rabatt på hela Marimekkos sortiment i några dagar till.

1 kommentar:

  1. Du e inte blå, du e ju grön ju ha ha ;) Kram din ROSA ROSA snigel

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...